Tuesday, November 25, 2008

Still in: leggings

Din lycra, latex si, mai nou, cei luciosi, wet look, colantii se poarta in continuare, iar celebritatile sunt innebunite dupa ei. Nebunia a inceput acum cateva sezoane si continua sa reziste in tendintele cele mai hot si in preferintele vedetelor de la Hollywood. Alegerea cromatica cea mai des intalnita: negrul.
Colantii din latex sau cei luciosi sunt foarte potriviti pentru un stil rock, glam rock sau sexy.
Dezavantaj: nu complimenteaza siluetele plinute, asortati necorespunzator arata vulgar, ieftin.
Paris si ex-boyfriend-ul ei, Benji Madden

Erin Wasson

Rihanna

Beyonce

AnnaLynne McCord

Jessica Szohr

Kim Kardashian

Lady GaGa

Daisy Lowe

6 comentarii:

Denisa L said...

parca pe beyonce nu prea o avantajeaza...
hmm

ina bixade said...

Oh,I love leggings!!! am vreo 30 de perechi:) si ii prefer pe cei de la magazinul American Apparel...unii zic ca nu mai sint la moda, insa eu mereu ii voi purta, caci sint so comfy...

carola said...

Nu, pe Beyonce nu o avantajeaza deloc...

Anonymous said...

Nu prea am vazut asa luciosi pe la magazinele din Romania. Stiti unde as putea gasi?

Marina said...

Nici eu nu am vazut luciosi, mi-ar fi placut sa incerc o pereche

Anonymous said...

votez pro ERIN and Daisy Lowe