Friday, November 21, 2008

Ideal mariaj noiembrie 2008-ianuarie 2009

A aparut noul numar al revistei Ideal mariaj la care am contribuit si eu cu cateva articole.
Cu aceasta ocazie multumesc Roxanei Radu pentru propunerea de colaborare.

Nu ratati pictorialul in stil britanic, dupa o idee de Adriana Bahmuteanu, care ii are ca protagonisti pe Dan Capatos si Ramona Gabor, stilati de Roxana Radu. Dan a aceptat sa poarte costum, desi acesta ii induce o "stare de nervozitate inexplicabila".
Plus 89 de rochii de mireasa, un top 10 al paturilor pentru luna de miere, pictorial Cristina Dochianu, istoria sutienului, coafuri pentru mirese si tendintele in accesoriile de nunta sau previziunile horoscopului chinezesc pentru 2009.

6 comentarii:

Anonymous said...

felicitari si tie Marina Ballerina! nu am stiut :X:X ce frumossss
ce articole ai scris? ca la mine nu a ajuns revista :D

Marina said...

Mersi, am scris despre tendintele in accesorii si accesorii de toamna

Anonymous said...

multumesc si eu draga mea, mi-a facut placere. discutam la prima adunare generala ABMR.

si felicitari~~~~

Denisa L said...

felicitari=D>

carola said...

Felicitari si din partea mea! sunt tot mai nerabdatoare sa vad revista!

Marina said...

Mersi pt. felicitari