Thursday, July 17, 2008

Ilinca a ramas fara geanta FAKE

O stire via GosVip, via libertatea
"Ilinca Vandici, prezentatoarea emisiunii 'Magic Taxi', de la Kanal D, a fost victima unui jaf in plina strada. Vedetei i s-a furat de pe scaunul din dreapta masinii o geanta marca Hermes, in valoare de 6.000 de euro.
Nefericita intamplare a a avut loc cu cateva zile in urma, in zona Grivitei. 'Stateam linistita la semaforul de la intersectia cu strada Caraiman. Aveam geamurile deschise, iar pe scaunul din dreapta imi pusesem geanta. La un moment dat, un individ a venit in dreptul masinii mele, a bagat mana pe geam si mi-a furat geanta', povesteste Ilinca. Imediat, vedeta a iesit si a alergat dupa hot, insa nu l-a prins.
Facand bilantul pagubelor, Ilinca Vandici a ajuns la suma de 7.000 de euro, din care 6.000 valora numai geanta Hermes. 'Aveam in geanta actele personale, ale masinii, un portofel cu circa 1.000 de lei, plus telefonul si cateva cosmetice', a incheiat Ilinca."

Parerea mea e ca, ori a inscenat furtul asta ca sa nu mai apara cu geanta FAKE Hermes, ori i s-a facut cuiva mila de glumele care se fac pe seama ei ca are o geanta FAKE si a scapat-o de ea (lol, lol, lol)
credit foto: click

5 comentarii:

Anonymous said...

=)) ma prapadesc de ras!!!
eu una nu cred ca este/era fake. la cati sponsori are miss vandici s-o fi indurat unu de ea sa i-o faca cadou!
Oricum, Nenea Hotu, Felicitari! Te-ai scos!

Marina said...

Stiu din sursa sigura ca era fake

Anonymous said...

atunci rusine ei! si fu**ta si cu geanta fake :)))))

Marina said...

:)

sim said...

se vede ca este fake!uitati-va la manere!