Sunday, July 12, 2009

Familia Jackson in Versace la comemorarea lui Michael

La inmormantarea lui Michael Jackson toata familia a fost imbracata in Versace. Janet, sora megastarului, a contactat-o personal pe Donatella Versace si a cerut tinute custom-made pentru comemorarea publica ce a avut loc pe 7 iulie la Staples Center in Los Angeles.
Brandul italian a fost unul dintre favoritele lui Michael. In 1983 Gianni Versace i-a asigurat vestimentatia pentru videoclipul piesei "Say, say, say", un duet cu Paul McCartney si, de atunci, i-a ramas fidel, purtand creatiile lui si pe scena (in turneele Dangerous si HIStory) si in afara ei.


Paris, fiica megastarului, a impresionat pe toata lumea.
Elegant imbracata, ea a accesorizat cu balerini Christian Louboutin si o gentuta Chanel.

Janet si-a completat tinuta sic Versace cu ochelari 2098, tot de la Versace, pantofi Yves Saint Laurent si un plic Hermes "Medor"

credit: instyle

2 comentarii:

CeImbracAzi-Sonia said...

Arata foarte bine toti, Versace...ce sa mai zic....insa sa-mi fie cu iertare, dar parca prea s-au gatit pentru inmormantare, prea s-au accesorizat si asortat. Totul e doar o punere in scena, un show. Sunt eu demodata si am imrpesia ca inmormantarile trebuie sa fie mai solemne, mai focusate pe cel plans, si poate in aceasta situatie, nu atat de mult pe stil si moda.

Mihaela Pojogu said...

Sonia sa stii ca si eu am gandit acelasi lucru ...