Monday, December 10, 2007

5 lucruri esentiale pentru stilul Sienna Miller


1. Sandalele cu tinte de la Burberry: "Sunt mortale cu rochii sau jeansi, imi place ca accesoriile Burberry arata din ce in ce mai bine in fiecare sezon".
2. Jeansii cu fermoar Twenty8twelve (linie vestimentara creata de Sienna in colaborare cu Savannah, sora ei): "Mi s-a spus ca sunt imposibil de facut, dar am insistat si sunt incantata de rezultat."
3. Geanta Chanel: "Geanta clasica, nu se demodeaza niciodata si o port tot timpul"

4. O vesta grozava in mai multe culori: "Port veste in mod constant cu jeansi si o jacheta scurta. Sunt usor de purtat si mereu arata sexy. Imi place cea de la Twenty8twelve, caci forma este perfecta si materialul foarte moale."
5. Palaria: "Imi plac palariile de orice forma, joben, din fetru. Completeaza perfect o tinuta si sunt grozave pentru o bad hair day."
sursa: refinery29

0 comentarii: